Stilte zoeken is iets wat mensen van nature doen als hun hoofd overloopt. Door stil te worden, vind je kracht in jezelf. Tweemaal per maand oefenen we ons in dit geheimenis. Vooraf is er thee. Om vijf uur lopen we de kerk in en voelen hoe de grond ons draagt. Er klinkt muziek. Het licht van de Paaskaars symboliseert de heelwording. Op het teken van de klankschaal wordt het stil. Ieder mediteert op eigen wijze. Stilte is een bijzondere ervaring in de ruimte van een kerk. Na twintig minuten geeft de klankschaal het einde aan. We wensen elkaar vrede en gaan weer.

Entree Vrijwillige bijdrage voor de thee
Locatie Houtrustkerk, Beeklaan 535, Den Haag
Datum en tijd Tweede en vierde woensdag van de maand (vanaf 27 september t/m 22 mei 2023) om 17:00 (inloop met thee om 16:45)
Informatie Joke Hoogakker (tel. 070-3651745)